nicole1992.reismee.nl

Jambo Jambo!

Jambo Jambo!

Ja ja, mijn eerste Swahilli les gehad, dus spreek nu een (heel) klein beetje de taal. Op deze manier begroeten mensen elkaar en ook ons heel vriendelijk en met een brede glimlach =). Ik voel me echt welkom in het dorpje waar we werken!

De eerste werkweek zit er alweer op. De tijd vliegt echt ontzettend snel! Wezijn nu dus bezig met het afmaken van de school. Andere vrijwilligers voor ons hebben deze school mee helpen opbouwen. Deze week zijn we verder gegaan met het schuren van de muren. Hierna zijn we verder gegaan met het verven. Zowel binnen al buiten moest er twee keer de onderlaag worden geverfd. Hierboven op kwamen de kleuren creme en blauw (bovenste laag creme en daar onder blauw). Het is leuk om te zien hoe mooi de school nu al wordt (foto's komen later). Volgende week maandag gaan we verder met het laatste verf werk. Hierna gaan we volgens mij schoolbanken en stoelen maken. Ik ben benieuwd! Als het goed is, is het volgende week ook mijn beurt om les te gaan geven. Dit houdt in dat in de middag ik samen met iemand anders wat les ga geven aan de kinderen in het dorp (onder een boom). =) Ik ben benieuwd naar volgende week!

De heimwee is gelukkig gezakt! =) Ik voel mij hier welkom en het Engels spreken gaat steeds een stukje beter.Op het kamp heb ik het goed naar mijn zin. Het eten smaakt echt heerlijk en ik slaap steeds beter!Ik ben dol op al die lieve kleine kinderen. De meisjes zijn gek op mijn haar en vinden het leuk om met ons te spelen.


Ik ga weer afronden =). Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige blog! Doet me echt goed om die te lezen =). Tot volgende week zaterdag!

Lieve warme groetjes uit Tanzania!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!