nicole1992.reismee.nl

Week 1

Hoi Hoi!


Mijn eerste bericht vanuit Tanzania =). De reis hier naar toe is goed verlopen, een vliegreis van 8,5 uur. In de avond kwamen we aan op het vliegveld bij de Kilimanjaro. Vanaf daar zijn we met een busje naar ons hotel gebracht. Alleen op mijn kamer aangekomen sloeg de heimwee toch wel flink toe.


De volgende dag vertrokken we met de groep (drie jongens uit Engeland en een jongen uit Nederland) naar ons kamp. Een reis van Moshi naar Tanga. Een lange reis maar erg indrukwekkend! Veel mooie natuur en verschillende culturen gezien! Twee meisje die naar mij zwaaiden toverden een glimlach op mijngezicht!


Na deze lang reis aangekomen in ons kamp, Camp Tanga. Dit is de plek waar ik de komende tijd zal verblijven. Het kamp ligt vlak aan een klein dorpje en ligt aan de zee. Ik heb hier mijn eigen tent (aangezien ik het enige meisje ben). Aangekomen en uitgepakt in mijn tent sloeg ook hier weer de heimwee flink toe. Mijn Engels is ook niet echt super, dus het issoms moeilijk om alles te bespreken.


Gisteren (donderdag) hebben we onze orientatie dag gehad. We kregen de informatie over ons project en zijn rondgeleid in het dorpje. De komende tijd zullen we een school gaan renoveren. =) In het dorpje werden we vriendeiljk begroet en een aantal kinderen liepen met ons mee. In de middag zelfs al even begonnen aan het werk in de school. Van maandag t/m vrijdag zullen we werken op deze school en in het weekend zijn we vrij.

Ik ga mijn verhaal afronden, aangezien mijn tijd van mijn internet bijna is afgelopen. Ik kan helaas niet op mijn email komen :(. (Hopelijk kan dit de volgende keer). Ik heb vandaag ook een simkaart gekocht, dus ben niet bereikbaar op mijn oude nummer. Michiel zal ik dit nummer geven. =)

Allemaal hele lieve groetjes vanuit Tanzania!
Volgende week zaterdag zal ik weer wat schrijven.


Nicole =)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!